بنابراین عجیب نیست همان طور که رقابت افزایش مییابد، برندها نیز نقشی پررنگتر در استراتژی کسبوکار ایفا کنند و برندینگ هر روز بیشتر به عنوان یک وظیفهی مدیریتی ارزشمند پذیرفته میشود.
این کتاب بیشتر از این که یک فرهنگ باشد، یک رفیق و همراه ارزشمند برای همهی آن افراد است که برندها را ایجاد و مدیریت میکنند، فهرست جامع اصلاحات هر موضوعی را به تفصیل پوشش میدهد، شامل انواع تصاویر، حقایق و نقل قولهای مرتبط است که همهی آنها به محتوای کتاب، ماهیت زندهای میبخشند و به انتقال مفاهیم برندینگ کمک میکند.
این کتاب یک مرجع عملی و مفید برای هر شخص مسئول در حوزه برندینگ خواهد بود. فرهنگ واژگان برند
فرهنگ واژگان برند نوشته اینتربرند ترجمه دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی به قیمت 9000 تومان در قطع رقعی (دو رنگ) در 228 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده است.