جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: برندها قلب کسب‌وکار هستند، به عبارت دیگر، بنیان موفقیت در هر تجارتی.

فرهنگ واژگان برند

بنابراین عجیب نیست همان طور که رقابت افزایش می‌یابد، برندها نیز نقشی پررنگ‌تر در استراتژی کسب‌وکار ایفا کنند و برندینگ هر روز بیشتر به عنوان یک وظیفه‌ی مدیریتی ارزشمند پذیرفته می‌شود.

این کتاب بیشتر از این که یک فرهنگ باشد، یک رفیق و همراه ارزشمند برای همه‌ی آن افراد است که برندها را ایجاد و مدیریت می‌کنند، فهرست جامع اصلاحات هر موضوعی را به تفصیل پوشش می‌دهد، شامل انواع تصاویر، حقایق و نقل قول‌های مرتبط است که همه‌ی آن‌ها به محتوای کتاب، ماهیت زنده‌ای می‌بخشند و به انتقال مفاهیم برندینگ کمک می‌کند.

این کتاب یک مرجع عملی و مفید برای هر شخص مسئول در حوزه برندینگ خواهد بود. فرهنگ واژگان برند

فرهنگ واژگان برند نوشته اینتربرند ترجمه دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی به قیمت 9000 تومان در قطع رقعی (دو رنگ) در 228 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

کد خبر 238400
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز